I could be your girlfriend.

Okänd säger:
gillar ni inte henne på ngt sätt eller?

Jim säger:
hade hon dött hade jag dansat på hennes grav

Jim säger:

om jag hade orkat bry mig så mycket


Detta var en ny sida av Jim jag inte sett tidigare. Haha.

Det är tisdag och jag måste verkligen plugga nu.
och sminka mig.
Och klä på mig färdigt.

Toffe hade rätt, jag fastnade här iallafall.

Jag tycker det är ganska skönt att vara hemma.
Men samtidigt. Det är så långtråkigt.
Allt jag har gjort hittils är att titta på tv, sitta vid datorn, borsta tänderna, kolla på film.
det är typ allt.




Mene, så jag tycker ni tar och kommer hit.
Se bara till att jag har sminkat mig innan. haha.
Förutom det så äre lugnt. Ni hittar mig på hitta.se :D






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0