8)

Wellywelly.


jag har inte kommit längre än att färga håret och ha stigit upp.
men vid tolv ska jag duscha, och i väntan ska jag leta upp min party musik.
vid tolv har jag ändå liksom 3 timmar på mig att hitta kläder och sminka mig.
men det borde räcka. det måste räcka. the final touch blir hos cornie.
wiho.

en annan grej är att alla mina naglar har gått av. alltså, inte för att jag är sådär jätte tjejig och tycker att hela världen gått under nu, men det är jävligt trkigt. jag har kämpat som fan med att de ska vara långa, sen går de av?!
är det schysst?! näe.

jag måste även måla dem idag, ser hemska ut, bortnött rött nagellack.

  • måla naglarna
  • duscha
  • sminka mig
  • fixa håret
  • ta på mig kläder
  • fixa spriten.
  • ehm. hoppa runt..? 8)





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0