.

jag hade just en jätte ful och äcklig spindel på mig så nu kryper det överallt på mig. jag kommer inte kunna sova.

anyway. jobbat idag igen.  så jag måste sova nu igentligen för jag ska gå upp igen vid 03.40.
Kom hem, somnade vid tvn med johan och scrubs, åt, åkte till Netto och handlade och åkade och checkade nya lägenheten.
Funderar allvarligt på att börja jobba under gymnasiet och flytta in till stan. Om det nu ens blir nått gymnasium.
Min mor tror inte jag kommer få vara kvar särskilt länge eftersom jag inte orkar vara i skolan.
Upp till bevis.

Aja. nu ska jag sova, sen är det jobb som gäller.
Och Schamill kommer med massa gott från Vibako som jag beställade idag!
ha! den förmånen är inte många som har, och jag fixar allt helt gratis. Allt går under frödinges räkning.

Alltså, det är ganska bra. jag beställde hela min frukost av honom. och allt annat.
För när man går upp klockan tjugo i fyra är man inte speciellt sugen på att äta, så man äter frukost på jobbet.
Schamill är lik Lucien i Amélie från Montmartre. bara så ni vet.

over and out.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0