Samhällsvetenskapligaprogrammet

Skolan börjar snart och jag har lite smått börjat drabbas av panik.
Jag vill inte gå i en jävla samhällsklass. Det är jävligt mainstream och jag vill inte vara där.
jag vill gå en praktisk linje istället för en teoretisk. palla läsa b-språk, kemi, fysik, historia, religion osv. seriöst, alla ämnen jag ska läsa ännu mer av i år är ämnen jag nästan blev underkänd i i våras?! Vad är meningen?
jag funkar såhär; är jag intresserad av något, då kan jag plugga och bli bäst, men jag bryr mig verkligen inte om jag kan prata tyska eller inte, därför ger jag fan i att ens försöka.

Och min kära vän Fredrik säger att många lärare är helt fucked up.
Grattis. och Mattson är inte heller kvar, hon jobbar i norge nu, making money.
det betyder, ingen Hugo.

Hur eller hur vill jag inte gå där. jag vill gå media, på riktigt. Lära mig fotografera och ha det i centrum. inte som en liten del av utbildningen. jag vill gå och lära mig enbart fotografera i två år. no less.

over and out





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0