5

Jag har inte riktigt hunnit med att skriva de sista dagarna.
Har inte haft mycket att skriva om, eller jo det har jag ju. men det har inte blivit av.

Ja, klockan är ett på dagen och jag sitter och äter choklad från min kalender.
Den där som jag planerat så fint vart den skulle sitta, men som nu mera växlar mellan att ligga bakom dataskärmen och golvet.
Och vad jag gör hemma? Jo, när jag kom till skolan och sådär upptäckte jag plötsligt att jag fick antränga mig väldigt mycket för att se vad som stod i min kära mattebok, trött tänkte jag och gick ut för att tatta en av pontus cigg då mina var slut. Väl ute upptäckte jag en annan grej.
Alla var änglalika och hade vita auror runt sig, till och med mina skor.
Fötterna styrde liksom inte riktigt som de skulle och och mitt synfält blev värre.

Så nu spelas Mariah Careys All I want for christmas för fullt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0