alkohol, rökning och tekken 3.

vi börjar bakifrån.

Dagen har mestadels bestått av tvpel.
Syster kom på att vi inte har spelat på rogers tekken 3 och vi bestämde oss för att börja.
Och vi har som sagt spelat på arcade mode hela dagen så vi har samlat på oss några fighters.

Och Roger kom nyss och frågade högst seriöst hur mycket jag rökte.
Jag misstänker att jag dragit igång samtalet redan innan han frågade; så jag svarade helt ärligt. - Massor.
Jag ser ingen anledning till att ljuga, han är inte blind och inte dum, och han kan heller inte göra någonting åt det så vad fan.

Och vad vore en urtrist jul utan alkohol?
jo mer tråkig. så jag lade beslag på spriten som stod i kylskåpet samt mammas heliga cider.
Varför inte leva upp till förväntningarna som halvt alkoholist?


Oj jag glömde nästan; God jul.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0