Ett sista ord..


I min bilddagbok la jag imorse ut bilder från igår natt, och tja, jag var en smula uttråkad.
Och vad jag gör jag när det är långtråkigt? Plockar fram kameran.
så knäppte jag nya kreativa kort till min samling.
Dessa bilder fick stor uppmärksamhet då jag inte hade någon tröja på mig utan istället hade ett täcke över mig.

Allt jag har att säga är; Herregud, ni överreagerar. Kom tillbaka och gnäll när jag lägger ut bilder där jag faktiskt visar någon privat del.

Sådär.
Nu är det dags för min filmkväll.
Kvällens filmer är följande:
Lilla sjöjungfrun
Askungen
Breakfast club
Gone in 60 seconds
och Tomten är far till alla barnen

image40






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0