jag vet att ni vill.

Avsluta meningarna:
1. Jag har insett att min senaste kyss: var bäst men det var inget värt.
2. Jag lyssnar på: musik en gång ibland
3. Jag pratar: rätt mycket strunt.
4. Jag älskar/tycker om: mina vänner och de jag har något gemensamt med
5. Min bästa vän(ner) är: de bästa
6. Min första riktiga kyss: är bortglömd
8. Jag avskyr när folk frågar: varför jag är annorlunda.
9. Kärlek är: något jag inte förstår mig på
11. Någonstans, tänker någon på: köttbullar (jag kan även gissa mig till vem)
12. Jag kommer alltid att: falla för fel killar
13. Jag är hemligt förälskad i: har fortfarande en lite crush för Adam brody
14. Sist jag grät var: idag? igår? Jag grinar jämt
15. Min mobiltelefon är: aldrig i närheten av mig
16. När jag vaknar på morgonen: kan det hända farliga saker
17. Innan jag går och lägger mig: brukar jag glömma bort vad det är jag tänker på.
18. Just nu tänker jag på: varför jag skakar och varför jag mår fruktansvärt dåligt
19. Bebisar är: söta sålänge de inte kräks på mig.
20. Idag ska jag: på den timmen som är kvar ska jag sitta här och sen sova.
21. I kväll ska jag: imorgonkväll ska jag iallafall umgås med de bästa
22. I morgon kommer jag: fira nyår
23. Jag vill verkligen: att jag ska komma över allt gammalt ( och nytt för den delen.)





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0