läsarsiffrorna sjunker

det är kasnke inte så konstigt trots allt.




jag har fått ett par riktigt fina dikter i min beundrarpost.
Jag tänkte jag skulle låta er se ett par av dom:

Ditt hus ska brinna! om du inte kan försvinna.
Blod kommer rinna om du inte kan åt mig spinna en badrock.
Detta kanske kommer som en chock men jag vill inte leva i flock med en smock som är som du, tjock.

ditt flotta hår för mig att bojkotta din jävla lilla grotta.
Nu får det vara någon måtta, nu ska jag spotta på dig din lilla råtta!

Du är en princessa som detta på din hjässa ska bära om jag nu får begära. Det är inte ditt fel att du är den impopulära vulgära.

(man kan ju inte begära att alla ska kunna stava till prinsessa)






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0