SNÖN ÄR KOMMEN

härlig känsla att öppna ögonen och se att det är helt vitt.

Det fick mig verkligen på bra humör.
Annars hade jag förmodligen varit lika munter som när jag somnade.

Nyår idag, jag ska äta med tjejkompisarna och fira nyår med dem.
Herregud! Jag håller med Tony, fan så äckligt vuxet det låter.!
Haha, aja, det är så vi vill ha det iallafall.
Förhoppningsvis är det inte lika snöigt i vimmerby, och förhoppningsvis blir det kallt tills ikväll, så man slipper bli så blöt.
Jag ska åka in till stan om ett par timmar och hjälpa till med förberedelserna.
Det ska handlas och planeras och pratas och sminkas.
JAVISSTJA jag ska sova där med, så I better start packing.

Och ja, jag ska packa för jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, så jag tar med mig halva garderoben.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0