Andas.

Jag måste erkänna, jag är sjukt trött.
det regnar ute och jag var ute en sväng förut i mina pyjamasbyxor, tshirt och ett paraply.
och trosor och bh. såklart.

Imorgon är det Magda som gäller.
innebär; städa hela mitt rum.
låsa in alla mina saker.
grattis.

viktigast av allt; gömma kondomer. haha.

men kära vänner, det är som så att min hals har kört ihop sig igen, och det enda jag kan göra nu är att vila, så jag ska låta min hals och hela jag få sova ett tag, så är det nog bra imorgon.

jag fick förresten mitt nya kort idag, som jag redan slarvat bort.

haha, på gotland förresten ,så tappade jag bort min kamera igen, fast jag fick tillbaka den en dag senare.
aja, ciao!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0