come on and dance with me.

Inatt blir det en liiten uppesittarnatt med Kenny.
fast inte hela natten. jag vill sova.
fast jag är inte trött än, men jag får väll bli det lite senare. det var ett tag sen jag skrev nu, men jag kan uppdatera er.
idag var jag inne på sjukhuset igen. det är inte halsfluss den här gången och de vet inte vad det är heller, utan de tror att det kan vara körtelfeber. Det innebär isåfall att det är ett virus(tror jag?) och att antibiotika inte hjälper. så ingen medicin och patricia kan dricka hur mycket alkohol hon vill. fast, haha det smittar.
inte mycket, men det smittar, via saliv. hhahahh. det är det kuligaste. mamma frågade om jag verkligen klarade av att gå på visfestivalen när jag visste att jag inte fick hångla med 40000 där nere.
haha jojo, visstserru. min mor har fått lite humor.

jag har även sett children of men, rätt okej film, men det fanns inget slut?!
hur som helst så var det en sån där klockan-är-00-och-vi-har-inget-att-göra-,-någon-som-vill-se-en-film film.
 
och jag har gått igenom alla mina fyra skolkataloger och kikat på sötaste honey; Curry.
kvällens nöje. aouw, Curry är söt.


jag lyssnar på two weeks in hawaii hela dagarna.
Jag tänker på C då faktistk.
trots att det är värsta kärlekslåten så tänker jag ändå på C.
för jag kommer inte se henne på jätte länge, och det kommer kännas som en oändlighet.
jag funderar faktsitk på att ta med en stege och någon bra person in till vimmerby och skriva ner harry potter affischen som sitter på väggen bakom posten. seriöst talat.
mest villig till att göra detta borde väll vara antingen hanna, alex eller ludwig.
fast inte ludde, han är feg förresten.
eller har jag fler gangster kompisar som kan göra det här med mig?
nä, det är bara hanna och alex som vet vad harry betyder för C.

mamma sa också att smartaste tiden att göra det på är sådär runt 3 halv fyra när ingen är vaken.
innan dess är folk vakna och efter det så börjar en del åka till jobbet.
så jag får se.
men det skulle vara sjukt härligt om C kom hem och det står en stor jävla harrypotterbild på hennes rum (;





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0