I must leave town. Oh tonight.

jag gick upp tidigt idag. revolutionerande, 

jag ska städa här inne, hitta på smarta lösningar och sedan planera hur jag ska spendera mina pengar efter sommaren. för och nackdelar.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.


vadmer? Izza och Magda kommer ja.
sen ska jag planera resan till stockholm.


It is love,
From the first,
Time I pressed my lips against yours,
Thinking, oh, is it love?

jag är varm trots den icke varma klädseln. jag köpte en ny tröja på carlings häromdagen med. impulsköp för fan.

jag har rört till mitt liv igen, jag vet inte vad jag vill eller vad jag är ute efter. jag bara gör saker utan att tänka mig för igen. och det käns så jävla patetiskt.

It should be clearing up soon if only in dreams.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0