I never knew you threw so hard?!


Jobbade idag igen.göttans haha.
det var iallafall tankarna innan jag kom dit.

När jag klev in och var beredd på ett härlig dag med linus och Ken kommer Fröken Stefan Larsson och drar med mig ner i fabriken istället.
Jag skulle inte få vara med Linus och Ken, Han flyttade ner mig till att lägga på mandariner på tårtorna istället.
ledsen blev jag då.
eftersom att det här var sista dagen med Ken.
Så istället för att springa omkring och spela luftgitarr hela dagen, har jag spederat 8 timmar på att ta i djupfrusna mandarinklyftor.
mina fingrar känns fortfarande som ispinnar.
Jag hade rast samtidigt som Ken hela dagen iallafall. Jag berättade hur jävla kallt det var och han log belåtet och sa at det var rätt behagligt uppe hos dem.

tänkte jag skulle kolla med linus hur mycket pojken ska jobba, ifall det finns chans till att jobba mer med honom. för han är lite speciell men han är bra.



anyhow, jag ska till Hanna ikväll.
och jag ska erkänna; jag är inte allt för pepp på det, men det får funka iallafall känner jag, för jag vill verkligen träffa alla igen, men det känns som det hela kommer gå åt skogen för min del.  men det är bara att stå ut i guess.

Well, nu ska jag återgå till det jag var påväg attt göra; tvätta bort mandarinlukten från håret.
önska mig lycka till!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0