jag kan inte andas.

jag har spenderat min tid framför tre program av studio virtanen.
det var härligt, jag fick även se programmet med hästpojken. helt okej fast jag gillade badcash bättre.
svenska känns falskt.

Ebba var med också, patetiska lilla sak. hon är jobbig, hoppas hon fick sveriges fetaste blåmärke.

jag låg inatt och planerade min färd ut i storebro.
jag planerade för mina my melody shorts, my melody linne och paraply och mina stövlar på det.
det hade blivit perfekt! men inte då, istället är det fins väder ute och inget regn i sikte. tack för den då.

jag ska väcka min storasyster nu. berätta att izza och magda kommer och att jag köpt honung.
hon kommer rusa upp ur sängen!





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0