plans of the week.

Datorn är seg numera, jag ska låta den vara avständ ett tag när jag fått hem harry potter filmerna.
haha haha, nej jag har inte fått hem dom än. men alltid, smart som jag är, när jag ska vara hemifrån länge så stänger jag av datorn! istället för att låta den stå och ladda. så det har tagit längre tid än väntat.

idag så ska vi åka till vattnet. wiho. inte allt för tråkigt.
kanske blir man brun då med. lite iallafall (;

other than that, nothing.
well, jag åker till stockholm på tosdag, så långt kan jag ju uppdatera er.
sen kanske jag skulle dra till skåne imorrn, den huruvida det blir är ännu oklart.
Men det skulle inte vara helt fel att åka ner till Cassi och lollo. där snackar vi lyx! på hög nivå! under deras hus har de typ världens pool pch bastu och, fan, det är som ett jäkla spa där nere!
hur mysigt ni vill. och Cassi har typ också jätte stort hus. jävla rikemansbarn (;





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0