rödluvan? vargen?

kom hem idag.
Eskilstuna djurpark är inget jag rekomenderar.
Massa tråk, men killen vid blommorna, wohooo!
haha man skulle typ välja en av de blommor som stod uppställda på en rad, och en del hade en lapp bakom sig där det stod om man vunnit 1:a pris.
det kostade dock 20 spänn att dra en blomma.
jag drog en och det var banne mig ingen lapp bakom den, men jag vann högsta vinsten iallafall.
nästa dag var det samma sak. jag är bra


aja. sen vare till att se på massa film på hotellet. efter jag shoppat järnet i nått köpcentrum.
Hotellet var btw gött. as stort och mysigt as hell.
ååh, patricia <3 badrummet! fyfan. lyx gånger max.

aja. sen nästa dag drog jag nere på stan i esiklstuna hittade ännu ett köpcentrum med rätta h&m kläderna. (Y)
spending money, spending money.
sen skulle jag ut till yttligare köpcentrum och lillasyster ville göra ett snabbt stopp på djurparken igen, titta om djuren var piggare efter gårdagens ösregn.
där såg vi två homosexuella leoparder och FANTOMEN! wohoo!
Jag fick astuff stämpel av honom.
den där fantomen alltså, jag har bilder på honom så jag delar med mig av mina upplevelser på bilddagboken.

woho. nu ska jag se the used videon. <3

over and out





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0