Ron weasley <3

jag tittade på Harry potter och fenixordern förut.
sverige priemiär och allt. hela bion förstördes av äckel ungen som satt framför.
jävla äckliga hannah och hennes vidriga fanskap till kompis.
though, I'm not gonna share my thoughts.

anyway filmen var bra. lite seg, men ah, jag gillar harry potter så jag gillade även detta.
jag analyserade filmen en hel del och filmen innebar många olika känslor.
äsch, nu till den bra delen.

haha efter bion tog syster och jag ett varv på stan, sen gick vi ner till bio området igen, vi gick till parkeringen bakom posten för att vänta på våran mor som skulle hämta oss.
där fick jag se de älskade bilderna.

Ron, Harry och Hermione. vilken kärlek jag känner för dessa bilder.
men vi var inte ensamma på parkeringen, anton och hans flickvän stod utanför hans bil och skulle åka hem, och en liten barnfamilj som skulle packa ihop.
so fort de packat ihop och åkt begav sig anton med flickvän till den nedfallna Hermione bilden, hakade loss den och tog med den.
jag som hoppats på att få den >_<
men jag väntade snällt på att de skulle åka så jag kunde ta ner harry istället.
eller, jag fick vänta lite längre för äckelbarnen (hannah och äckelkompis) stod och tittade då jag hakat loss de nedersta pinnarna(?).
så när de åkt började jag klättra upp på de ramar som sitter upp på väggarna, med mål att ta mig upp på taket. jag insåg att jag skulle kunna ta mig upp, men jag skulle troligen inte komma ner, så jag gav upp hoppet om att få ner harry potter bilden och gav mig istället på bilden med Ron. jag rev sönder både armar och ben och sen slet jag även sönder bilden lite, men tillslut fick jag ner den!



nu är jag världens lyckligaste kvinna.
jag ska åka till mormor och morfar i helgen och be morfar göra ett stöd till min Seth affisch så att jag kan sätta upp den på väggen sen, då försvinner tyvärr pucca bilden,
men mamma lovade att vi skulle fixa ett nytt ställe till den, well, nu är det till att se vidare på Rollerball

Over and out.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0