sommarvärmen

Nicole har fortfarande inte dykt upp och jag har nu tagit på mig mina jeans.
Mina gamla bikbokjeans. de är bra.

idag blir det inte mycket. fixa med min mors gardiner och sedan övertala henne till att åka och köpa chips dip och godis till mig. jag är onyttigheten själv.
men det blir ändring sen. när det blir bättre väder.
jag vill ha jordgubbar nu. tänk så bra egentligen, när det är varmt ute då äter jag jordgubbar hela dagarna.
både som mat och frukost. då är jag nyttigheten själv.
jag äter inget annat än jordgubbar. det var tider det, undra om det blir goda jordgubbar om det blir soligt och varmt ute. för de senaste jag åt var inget vidare goda faktsitk.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0