Sovdags.


Jag ska strax sova. först en liten uppdatering av bloggen,

Jag har återigen blivit sjuk, halsfluss igen.
Så det blir inget arvika för patricia i år inte.

men det kan bli en liten sväng tilll västervik iallafall (A)
jag kommer ju trots allt få den där jävla medicien en gång till, och den får inte användas tillsammans med alkohol.
tror jag inte. jag ska kolla upp detta direkt via google.
och jag läste mig just till att jag får dricka trots medicinerna, om jag inte får en ny medicin imorgon, annars är det fritt fram.

jag ska även berätta detta för min ack så överkänsliga mor.

idag är det lördag och känns absolut som en söndag.
eller ja, nu är det söndag. men det har kännts hela dagen som om det vore en söndag.
jag är nu sjukt trött och huvudvärken vill inte riktigt släppa.
jag kan inte gäspa, host eller nysa.
jag kan hellerinte röra min tunga speciellt mycket när jag pratar, ej heller öppna min mun för mycket.
allt detta leder till ännu värre halsont.
och det slipper jag helst.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0