four days to go.

Hultsfred nästa.
Men det känns inte riktigt som det än.
tills dess ska jag ha fixat mitt rum. jag har ine ens hämtat min biljett kom jag på.
jag har även kommit på att jag har inte en aning om vilka som faktiskt ska gå iår. jag har inte hunnit tänka på festivalen ett enda dugg.

min lillasyster ska iallafall in i år igen.
hon ska nog låna kläder av mig och jag ska låna av henne.

hehe. jonathan var här inatt. och jag har, under min städning, hittat hans saker lite överallt.
+ att vi kom fram till att jag har alla mina skor på mitt rum.
praktiskt, ifall jag vill rymma. helst nu när det är typ 30° hela nätterna, det kan ju bli kallt om fötterna.

äääänywäy. jag mår kasst över att jag är svinig. så nu ska jag städa.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0