Jag har upptagit en gammal vana..

jag har åter igen börjat somna med ett anteckningsblock i famnen.
det är härligt. jag skriver och målar tills jag somnar.
Natt, musik, papper & penna är det bästa som finns.

Just dagarna har väll varit mer äventyrliga i mitt liv än vad de är just nu.
Nätterna med för den delen. Jag har inte ens tagit en nattpromenad till kyrkan trots den senaste tidens sömnlöshet.

jag har även kommit på att jag ligger och tänker på så jävla mycket onödigt när jag ska sova.
seriöst talat.
Här om natten låg jag och funderade på hur morfar gjort när han hade bytt ut linan i våran sån där, torkgrej.
vilket han för övrigt gjorde någongång i början av våren.
Eller så kan jag börja fundera över vad grannarna har för bilar och vad för registreringsnummer de har.
Inatt vet jag att jag försökte minnas vart rogers systrar jobbade.  men jag kom på nu i efterhand att jag faktiskt inte har en aning om vart de jobbar, eftersom ingen har sagt det någongång.
En natt funderade jag över vilka svampar som var giftiga och vilka man kunde äta, trots att jag inte ens äter svamp.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0