Midsommar.

Penicillinkuren har nu påbörjats och jag hostar som om jag vore döende.
Det är midsommar och jag vet inte vad jag ska göra idag.



Förresten, en sak jag kom att tänka på igår!
Min tröja vore inte helt fel att få tillbaka.

Nått annat jag börjat tänkta på är att jag har blivit så förbannat tråkig.
jag har inte alls lika mycket smink längre och jag orkar inte längre ta kontakt med folk.
det tycker jag är väldigt tråkigt, jag gillar folk och mitt smink.
Idag ska det jävlarimig bli ändring.


jag vet inte heller vad jag ska ha för kläder.
Det är kallt ute, men ludwig har den bästa tröjan, och jag har ingen jacka.
Mina svarta jeans är leriga och trasiga.
mina andra svarta jeans är förstora för mig.
Jag skulle kunna ha fornarina jeansen.
Och den där gråa tröjan jag aldrig använder. kan funka.

fast det blir fortfarande kallt.
Jag får kolla om lillasyster har någon jacka.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0