scream and shout.

fyfan vad skönt sluta vid klockan sex idag.
jobbade bara sex timmar idag. kändes så jävla skönt.
fast jag ska som sagt jobba på måndag med. fast bara till två.


jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll.
be mamma köpa chips innan de åker och sen catcha en film kanske.
eller Scrubs.

Sen kommer de komma hem inatt, fulla som svin och förhoppningsvis har de med sig min syster hem, sen så ska alla tre vara bakfulla imorrn. Det är bara jag som är ordentlig här omkring.

Ken hade tejp han skulle slänga idag. massor. typ en meters ihopknycklad tejp.
sen skulle han försöka träffa soptunnan som stod 6 meter därifrån.
haha, men olycklgtvis vägde tejpen inte så mycket och bytte istället riktning och träffade mig i huvudet.
Jag frågade bestämt vad fan han höll på med, och till svar fick jag ett väääldigt nervöst leende som snabbt dog ut när han såg att jag inte log tillbaka. han tittade då väääldigt nervöst ner i marken och gick iväg.
 senare när han satt och packade blev han ytterst förvånad när det plötsligt kom ihopknycklad tejp i huvudet på honom, och jag förstår fortfarande inte vaaaart den kan ha kommit ifrån..

Bodjo och jag har blivit värsta bundisar nu haha. vi turas om att bjuda varann på varm choklad på rasterna.
Är inte det romantiskt så säg?
Fast han ska inte jobba på måndag, men jag får jobba med Liiiinus istället då!
Och robin kanske! Alltså, det är så jävla skönt att jobba med folk man gillar.

haha, och jag vet även att ni inte är intresserade av att höra vad jag gjort på jobbet, men jag är intresserad av att skriva om det.

förresten så fick jag mina anställnings avtal idag. hahaha!
Grattis Patricia du tjänar asdåligt på att jobba!
Fast äsch, jag har kul och får träffa folk, det räcker som anledning faktiskt.
Får jag dessutom lite pengar för att ha kul så tänker inte jag säga imot

bättre det än att sitta hemma hela dagarna.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0