time takes us all.

I min sömnlöshet kan jag berätta om hur min natt var igår.
Hemsk.
Jag drömde om att jag fortfarande satt i packen och packade ostkakor.
fyfan, ni fattar inte hur jobbigt det var. för jag var övertygad om att jag var i frödinge fortfarande, och att jag somnade där jag satt. Därav tvingade jag mig själv att vakna för att jag kunde inte packa ifall jag fortfarande sov.
Så jag var tvungen att vakna. Sen vaknade jag och upptäckte att jag var hemma.
Somnade om och samma sak upprepades. hela jävla natten. fyfan vad jobbigt det var.
Jag kunde inte sova något, så därför tröttar jag ut mig ordentligt ikväll, så att jag somnar ikväll. datorn får vara på så jag har musik igång med. det lugnar ner mig en aning.

Jag ska städa här imorgon tror jag. vart jag än tittar så ser jag spritflaskor.
inklusive din C.
jag förstår inte varför jag får ta hand om allas sprit. det är sjukt, min egen flaska har dock försvunnit. på nått mystiskt sätt.
En sak som är ganska skum är att det är ungefär lika mycket kvar i alla flaskorna.



btw C (orkar fortfarande inte msn)
Lördag, jag vet inte säkert när jag kommer hem, men jag kan checka imorrn med min mor, så bloggar jag om svar, om jag inte plötsligt orkar använda msn.






Kommentarer
Postat av: Cornelia

asbra! haha. kalaseet!! vet du vem jag såg när jag var ute och smoka? VÅRAN KATT JU! du vet den sen bion! haha, fast eftersom jag stod i fönstret kunde jag inte klappa den :(
men check with ya motha! haha
och du ps. samma sak hände mig, det där om drömmarna när jag praoade på frödinge! det är fan hemskt! haha

2007-06-28 @ 02:48:08

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0