Dagens tankar

Pontus | Grattis älskling 16 år! säger:

va kul och typ trimma upp den där och typ byta ut som typ giftpilar, och typ skjuta på folk om man är på lan


Pontus är den ondaste person jag känner. :D


idag vad jag uppe i Linköping och checkade läget. Vi sprang då på ett par kvinnor som var klädda i stil med zigenare.
Då var min första självklara tanke; är de alltid klädda så där?
Jag gick vidare och försökte ignorera mina tankar. Men så kom nästa fråga upp; är det inte jobbigt att ta på sig de där kläderna?
Jag fortsatte gå men upptäckte tre sekunder senare att jag verkligen vrålglodde på dem.
Det hela slutade mad att jag gick in ien stolpe. Lagom kul säger jag.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0