all denna ångest.

I februari i år startade jag en mapp som jag namngav 'Patricia - kort'.
nu mer än ett halvår senare består denna mappa av 274 mappar och över 9000 bilder.
dettta ger ett genomsnitt på ca 32 bilder i varje mapp.
jag kan nästan garantera att många av alla de där bilderna finns det dubbletter av. ofta till och med mer än två av varje bild.

varför tar jag inte bort alla som det finns flera av då?
för jag kan inte.
Det finns minimala skillnader på bilderna och jag kan inte bestämma mig för vilken som är bättre än de andra.
det är sjukt men sant.

och mitt internet vill inte funka just nu annars skulle ni fått bildexempel, men jag postar det senare ikväll!






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0