Jag missade parlamentet - igen

jag får väl kolla på reprisen någon gång under veckan.
och på tal om veckan så kan jag berätta lite uppkommande grejer innan vi går och tittar på Forrest Gump(a,o,e)

Imorgon far jag till min pappa för att studera deras nya nikon, och för att vara med som smakråd när min syster ska köpa nya kläder. Sen far jag åt vimmerby runt halv tio och där får jag se vart jag väljer att åka, hehe.

Tisdag har jag förmodligen en date här hemma som väntar, och förhoppningsvis inkluderar den alkohol.


torsdag blir ännu en heldag i vimmerby då jag har öppet hus hela dagen och när det slutar så får jag ochså se vart jag tar vägen.

FREITAG får vi se hur det blir på dagen, för jag är ledig, men senare på kvällen är det barnapassning här hemma och non-alcoholic events.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0