Now love me or hate me, its still an obsession.

I'm fat, I need a diet.
No, in fact i'm just too light (light)
Don't got the biggest breastestess, but i write all the best disses




jag har pratat med Cornelia-längre-ner-på-gatan och jag kom på att jag har inte en aning om varför vi slutatde prata med varandra. faktiskt.
Plötsligt slutade vi bara prata. Sen jag flyttade hit har vi nog inte ens kollat på varandra. trots att vi går samma väg till skolan och står 2 meter från varandra i väntan på bussen. ibland pratar vi med samma person där nere.
 Men aldrig med varandra.

Jag borde nog börja bli lite mer social mot dom där tjejorna.
De har la aldrig gjort mig något ont liksom.


over and out.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0