dorr goes ill.

1. Vid lunch, sitt i din parkerade bil med solglasögon på. Peka på förbipasserande bilar med en hårtork. Se om de saktar in.

2. Sök dig själv på interntelefonen. Försök inte förställa din röst

3. Varje gång någon ber dig göra något, fråga om de vill ha pommesfrites till.

4. Ställ papperskorgen på skrivbordet med en lapp på som säger "inkorg".

5. Utveckla en onaturlig skräck för häftapparater.

6. Häll koffeinfritt kaffe i kaffeautomaten i tre veckor. När alla har kommit över sitt koffeinberoende, byt till espresso.

7. I minnesfältet för dina utbetalningar skriv: För sexuella tjänster.

8. Avsluta alla dina meningar: "I enlighet med profetian."

9. Sluta att använda punkt när du skriver.

10. Så ofta som möjligt: hoppa i stället för gå.

11. Fråga folk vilket kön de tillhör. Skratta hysteriskt när de har svarat.

12. Sjung med på Operan.

13. Gå på poesiafton och fråga varför dikten saknar rytm.

14. Häng myggnät runt ditt skrivbord. Spela band med djungelljud hela dagarna.

15. Tala om för dina vänner fem dagar i förväg att du inte kan komma på deras fest för att du inte känner för det.

16. När pengarna kommer ut i bankomaten skrik: "Jag vann. Tredje gången denna vecka!"

17. När du lämnar Skansen skrik: " Spring för livet. De har rymt!"

18. Säg till dina barn vid middagen: "På grund av dålig ekonomi måste vi låta en av er försvinna."

19. Be dina vänner tilltala dig med ditt Gladiatorsnamn: Rock Hard.

jaja, det var det. tänk att flytta, och kunna vara sådär konstig. när ingen känner en. hur härligt som helst, jag har tonvis av konstiga idéer.

dagen har flutit på, flytigt? haha äsch, den har rullat på och jag fick ett helgulligt sms av jonas förut <3
först sa han att han ville hämta mig i skolan, och sen när jag sa att jag redan var hemma ville han hämta mig och åka iväg en sväng. ^^

attans att jag ska vara sjuk på fel dagar.


Idag har jag sprungit omkring i kjol, massa andra kläder, jagcka och högklackat ute för att ´jag skulle bli riktigt jävla varm. fför jag har läst nånstans att det ska funka. och blir jag bara varm och kommer igång försvinner kanske febern och sådär. men nej då, eller jo, när jag kom hem igen låg min temp på 35 grader, men sedan någon timme sanare låg den på 39 igen. fyfan.

aja, jag köpte iallafall godis och vatten så jag klarar mig igenom heroes ikväll.
nu ska jag upp och plugga inför naturprovet imorgon, och läsa ut boken jag skulle läst tills igår.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0