päris.

HA! JAG KOM JUST PÅ EN SAK!
ursäkta fjortis grejen men jag kom på vem denna pär/alex är!
GRETA-KILLEN SOM KOM IHÅG MIG FRÅN FÖRRA ÅRET! haha

long story short.
förra året på rookie, två knölfulla brudar som vi väljer att kalla Cornie och Dorr, (egentligen heter de något annat)
this guuuy comes up, med hans flcikvän greta, typ punkare om jag inte minns fel, superdrunk!
och detta år gick dorr själv, and this guuuuuy comes up, utan flickvän greta, men det liten skylt där det står Pär, så jag antar att det är hans namn, jag frågar om han är Pär och han säger ja och hälsar. Två sekunder senare skriker han och kramar mig och berättar att Pär och Dorr träffades förra året. haha Dorr kommer inte ihåg förrens Pär har gått.

Senare frågar Dorr Ludde(som också heter något annat) om det var Pär han hette för hon ska fråga en sak till, och ludde säger att han inte alls heter Pär utan Alex. Dorr är fundersam över denna Pär/alex och mer fundersam över vart han bor och hur ludde känner honom.


Idag sitter Dorr på bilddagboken och kollar igenom bilder anonymt eftersom hon inte vågar visa att hon kollar deras bilder och inser snabbt att det var alex LINDELL hon träffade förra året och detta år.

ni finner inte detta enastående men det gör jag, verkligen.
jag är så till mig att jag glömt var jag igentligen skulle skriva. haha





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0