tired of being an object?

Sjuk. ännu en gång är jag sjuk. frivilligt eller ofrivilligt vet jag inte.
onsdag idag. jag hade lovat pappa att åka till honom idag. emn det känns så onödigt att byta hem bara för att.
och på torsdag kan jag inte. Då kommer johan hit, och jag ska lura med honom på pizza i stan.
eller i hultsfred, det märks.

kläderna jag beställt hoppas jag trillar in hos posten i slutet av veckan, jag fick nämligen ett email igår om kläderna men jag raderade det av misstag och nu kan jag inte få se vad som stod.
forhoppningsvis var det bara ett mail om att de skickat varorna, om det är något fel på beställningen så måste de väl skicka mailet igen så jag vet vad som gäller.

Nu ska jag titta på tv med mamma tills de börjar jobba, sen ska jag sminka mig sen får jag se hur det blir med att åka till pappa.
känns som jag borde åka dit, men vadfan ska jag göra där?





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0