Siesta!

Funderar på att sälja siesta biljetten.
Idah ska inte gå och jag har därmed ingen att sova med. Eller någonstans att sova.
Eller någon att åka dit med. Elller någon mening med att åka dit.
Eller jo tobelibias ska dit, men ah, det är en lång historia, honom kan vi inte räkna med iallafall.


Så nu funderar jag på att fixa allting sen sälja biljettfan.
Jag tjänar ju bara på det egentligen så vad fan, 400 extra är väll ingen nackdel?
+ så sparar jag pengar på tågbiljetten.
Och missar allt jag vill se. Missar en hel festival jag längtat efter sen i december.
Ja jo, men vad har jag för val?
Åka dit själv, bli våldtagen?





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0