It's a good thing tears never show in the pouring rain

Dagarna blev väl inte riktigt som planerat och vi ställde väl till det för varandra ganska mycket.
Vi var båda helt genomblöta när vi kom hem från liseberg och jag var trött och irriterad.
Hur som helst fick jag ta mig samman och strunta i det tillslut, för det fanns ingen större mening med att bråka när vi var tvunga att spendera två dagar till tillsammans.

Men det blev rätt bra sen iallafall.
Jag handlade för cirka 1000 kr vilket borde vara något slags rekord.
i de 1000 kronorna så är mat och inträde på liseberg inräknat.
vi åt typ 3 gånger och jag betalde bådas inträde och lite mer än hälften av maten.
Så med andra ord blev det inte mycket till shopping trots att vi var i nordstan och på A6 i jönköping.

Men det blev en väckarklocka, halsband, tshirt, sjal, strumpor och en bh.
Det skulle ha blivit en tröja till, men den glömde vi bort i all stress.

Hotellet var förresten awsome. vi hade badkar och en finfin dubbelsäng med utsikt över ett jättefint område i gbg.
Vi hade bio precis brevid hotellet och frukosten var amazing, jag fick äntligen mina pannkakor till frukost + en hel del annat. Jag har försökt att trycka in i mattias lilla huvud att vi ska åka dit nästa år igen, stanna lite längre och hoppas på att det blir lite bättre.

Nu har jag skrivit av mig lite så det räcket, så nu tänkte jag tacka för mig och gå och städa lite istället, puss.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0