New face of faliure

Jag ska få stödlektioner, det tar emot lite att få det, det är lite nedanför min värdighet.

Det tar tillochmed emot att erkänna det för folk, men jag har ju inte så mycket till val. Jag kan ju liksom inte ljuga om varför jag sitter i ett klassrum under mina håltimmar.

Anyway, stödlektionerna gäller endast spanska eftersom jag skolkade hela förra året och måste få ett g i det.
Det kändes faktikst ganska bra.
Jag kommer ha spanska sammtidigt som alla andra, + stödlektionen dock kommer jag inte behöva "vara med" på deras lektioner, eftersom de inte jobbar med samma sak som jag gör, så jag slipper visa hela klassen att jag failade totalt förra året.

Men de kan fortfarande glömma att jag tänker komma på fredaglektionen som är mellan 14.15-16.00
HA! suck on that.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0