right back.

Lördag.
Som vanligt spenderar jag och min pojkvän inte helgen tillsammans.
Han kom hit igår runt 23 och åkte precis hem.
Jag tror inte vi har träffats speciellt mycket på helgerna över huvudtaget.
Han brukar väl komma hit på söndagkväll och sen åker han hem på måndagen igen.

Det känns lite tråkigt. Faktiskt. I veckorna är jag ändå bara trött när jag kommer hem.
Men när jag är pigg på helgerna, då blir jag ensam.
Undra om jag är så hemsk att umgås med när jag inte är så trött så jag somnar hela tiden.

Aja. Ikväll ska jag iallafall inte bara sitta hemma som jag har gjort de senaste 10 lördagarna, idag ska jag bege mig in till C för att träffa tjejerna som jag inte träfat på 2-3 månader.

Ciao.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0