Glad fortsättning.

Eller va?

God Jul. Såklart.

Jag vaknade av att någon slängde telefonen på mig. tryckte lite på den på måfå, och somnade om.
Två minuter senare känner jag hur någon försöker väcka mig genom att överösa med pussar och viska baby.
Härlig känsla men jag ville inte riktigt vakna endå.

Plötsligt hör jag " -Det är 'puss' 2 cm 'puss' snö 'puss' ute 'puss'' "
Upp som ett skott för att kolla. Och han ljög faktiskt inte, annars kunde det varit ett dåligt sätt att få mig att vakna.

Jag fick bästa julklapparna av babyboll, och vi pussades hela morgonen. <3






Kommentarer
Postat av: Mjarrr

I love you darling <3 :D

2008-12-24 @ 09:55:44
URL: http://reignz.blogg.se/

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0