Herregud, lugna er lite!

Hela vckan har det strömmat in mail.
Men jag är en upptagen kvinna så jag har inte hunnit svara.

Men vi kan ju dra allt här i bloggen. Nu liksom. När jag endå har en minut eller två över.

Hej Patty! Jag älskar dig blogg!
Hur får du inspiration till alla dina underbara inlägg?


- Åh, den frågan får jag jämt. Jag anser inte att det inspiration. Det är en gåva.

Hur gör du för att hålla ordning på vikten?

- Jag använder en våg av märket OBH Nordica.

Hur gör man för att få vara hemma och endå ha dina chanser på mvg?

- För det första. Gå på många festivaler. Kallt och jävligt ska det vara. Helst ska det spöregna i väntan på SMK som du struntar i 30 minuter innan de börjar. Gör detta vid upprepade tillfällen i ett par år och WOOP så har du problem med halsen och kan vara hemma hela tiden! Och mina betyg, det är ju högst inviduellt. Jag anser även det som en gåva jag har.

Är du en av pussycat dolls?

- Ännu en fråga jag får hela tiden. Nej, vad har ni fått det ifrån?

Hur lyckas du bli så bra på bild hela tiden?

- Lilla gumman, det finns där naturligt.

Har du några bra tips på hur man tar sådär sjukt snygga kort, som bara du kan ta?

- Först måste du ha en suberb kamera, som mina, sedan måste du ha en vettig fotograf. Typ jag.

Vad gör du på helgerna?

- Eh, lite privat kanske. men okej, Jag brukar hänga med Brittan, Paris och Nicky, dock har jag valt att inte umgås så mycket med nicky nu. Av privata anledningar.


Inser du hur stor din blogg är?

- Haha, nej jag har nog inte ritkigt fattat det än. Men det är sjukt roligt och kul att ni läser!

Hur uttalar man ditt namn?

- Det är superenkelt! P-a-t-t-y.

Berätta lite vi inte vet om dig!

- Hoppla, jag gillar att lyssna på julmusik. Jämt.
Jag är sjukt bra på tvspel. (inget jag gillar att skryta om) (men jag klarade faktiskt Indiana Jones Lego på en vecka) (sammtidigt som jag gick i skolan)
(och var med mattias)

Tänker inte du skaffa körkort?

- Asså, nej. Jag känner inte att jag behöver det. Jag åker ju min limo när jag vill och det har jag ju privatchaufför till, så varför?


Hur hinner du med allt?

- Det undrar jag med. Jag kanske borde skaffa en assistent...



Nu hinner jag inte mer! Det får räcka.








Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0