mat- och sovvibbar.

Lite så är det, fast utan sovandet.

Jag vet inte om jag nämnt det förut men jag saknar hungerkänslor. Och mättnadskänslor.
Detta har aldrig stört mig innan, tvärtom det har bara varit till min fördel.
Jag har kunnat äta när jag får tid och inte lidit av det dessinnan.

Men nu jävlar, nu har min kropp bestämt sig för att jag visst ska äta på bestämda tider som alla andra.
Nu är det lite drygt 6 timmar sedan jag åt, och jag har lite problem med att till och med skriva på tangenterna i detta läge.

hela min kropp har fått för sig att den ska skaka, och dra in på motoriken.
För ärligt talat, äter jag inte inom några minuter, vet jag av erfarenhet att jag kommer få svårt att gå, fokusera mig och prata normalt.

Ärligt talat vore det ganska jobbigt att gå ut och festa utan att äta precis inann jag åker.
Alternativt äta under tiden.
jamenar, jag behöver ju inte verka mer full än vad jag egentligen är.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0