Tacksamt.

Morgon igen, ångest igen.
Varför? Skola imorgon. Känns som jag hellre tar mitt eget liv.

Okejdå nu ljög jag kanske.

Jag har sovit dåligt hela natten och runt nio bestämde jag mig för att springa på tå bort till datorn och hämta den för att sedan lägga mig i sängen igen. Tyst som en mus var jag för jag ville inte väcka Mattias.

Sagt och gjort, jag tog ljudlösa steg fram och tillbaka i rummet och flög praktiskt tagit ner i sängen, utan minsta ljud.

och hände det.
Eftersom jag är sjuk och såvidare fick jag plötsliganysattacker och var tvungen att både nysa och hosta som om jag låg ute i snön och höll på att förfrysa.

Min sjukdom är tydligen jävligt tacksam till att jag försöker vara tyst.

Naturlitgtvis vaknade han också





Kommentarer
Postat av: KeiNo

jag diggar bakgrunden o allt de feting mkt! fett najs!

2008-12-14 @ 19:44:46

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0