Tjoar, skrattar, skuttar, rullar runt

Alldeles nyss när jag satt och beklagade mig över systembolagets öppettider kom jag även att tänka på mellandagsrean.
Och att jag är skitsur över att jag inte har körtkort, och ett fungerande bankomatkort.

För jag missar hela rean. Det känns nästan värre än att missa rean på Jysk.
Allt detta ledde till hög grad av depression uppe i soffan.

Plötsligt säger Roger att vi ska till jönköping på tisdag.
TJOHEJ! Nästa år är räddat!!!!



Så här är livet för fattiga studenter, välkommen in i värm..nej det har jag inte råd med,..Känn dig som hemma i kylan!

(Oklart varför jag rullar runt av detta.)





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0