Varför gör han såhär mot mig?

Idag får jag ett sms tio minuter innan lunch där min andra hälft skriver "handlar julklappar till dig nu".
Jaha tänkte jag det här ska fan inte få påverka min dag.

12 minuter senare finner jag mig själv halvspringades in till centrum för att möjligtvis få en liten glimt av min pojkvän och en liten glimt av vad han köpt, eller åtminstone vart han köpt det.

2 minuter senare inser jag att så här kan jag ju inte hålla på, jag får vänta till julafton. kom igen nu!

30 sekunder senare försöker jag övertyga mig själv om att det kan vara trevligt att titta lite i affärerna, det är ju trots allt jul snart och jag måste handla julklappar.

25 minuter senare går jag bittert tillbaka till skolan utan att ha fått en enda jävla skymt av Mattias, som springer någonstans för glatta livet med mina julklappar, som jag inte kommer få se på en hel evighet.

Suck.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0