idag peppar vi med the rasmus

lycka upp till öronen av dagens snällheter.
you make me sick, you make me nervous.
AND IT TUUUURNS ME ON!

okej, inte helt rätt sammansättning, men endån, det är de enda bitarna jag kan av låten.

Tänkte jag skulle åka till Cornelia idag, men hon verkar inte vara vaken än på ett tag.
- Tre är ju jätte sent!!
jo, men klockan lär väll bli minst 4 innan du ens vaknar.

Och inte kan jag ringa heller.
Min telefon är avstängd och det kommer den att förbli i x antal timmar till.
jag tänker ej heller visa mig ute i samhället på flera veckor. möjligtvis månader.

Efter gårdagen pratades det mycket om hemligheter.
på något konstigt vänster vände allt och nu sitter även jag på en hög med saker jag inte får föra vidare.
Det känns lite annorlunda att prata så öppet med folk bara sådär random, men känns skönt att vi litar på varandra.

Idag träffas alla vänninorna tror jag, eller ja, från min statusstege fattas det en, men han får vara med en annan dag.

Förresten så tycker jag att det är hemskt att veta en massa som man inte får berätta om, för jag vill bara berätta allting för de berörda. Men jag vet att jag inte får. Och jag kommer håll min mun stängd.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0