NYÅR - Med mina flickor.

nyår. Bästa dagen på hela året.
Jag har aldrig haft så kul. okej vi tar allt från början.

Jag åkte inte svintidigt och hjälpte cornelia med att handla, sen blev det som vanligt för mycket snack i alldeles för många timmar så vi hann inte med så mycket förrens hanna stapplade in genom dörren.
Vi sminkade oss letade kläder och förberedde inför kvällen.
När alla var samlade började vi göra mysmiddag och det var hur härligt som helst, trots att vissa bara var 14. ehrm.

Sen började partyt och spritflaskorna åkte fram, när alkoholen började bearbeta sig ut i blodet försvann hälften av oss upp till ett helt anna hood för att hämta ännu mer alkohol. Jag pratade med linus om allt mellan himmel och jord när vi gick på vägen, just like old times. Sen när den alkoholen också var slut hämtades det ännu mer och alla var fulla och glada när vi slutligen begav oss till en närliggade fest.
Naturligtvis ska jag hitta den nyktraste tjejen på festen att diskutera med så jag tackar gud för att jag är så seriös och alltid diskuterar med folk när jag är full. resten av tiden ägnade jag åt att hänga på linus#2 som jag inte sett på år och dagar. tappade mitt cigg paket, bjöd på mina cigg, fixade mer dricka som jag bad någon hålla och som jag aldrig såg efter det.

Sen runt 23.40 begav vi oss in mot city och folksamlingarna.





   





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0