update.

okej, nu har jag varit bort från bloggen ett tag men jag ska ge er update på vad som hänt.

fredags var det massa tjejmys och sexsnack. vad vi fick ut av det vet jag inte, men det var jävligt kul iallfall.
Sen var det ut på stan som gällde, ta upp gamla kontakter vid jysk, och promenixa hela natten.

lördags var det dåligt med sömn och jag var sjuk.
senare på kvällen var det dock party inplanerat i almanackan, och jag bangar aldrig ett tillfälle att supa?
hur kul som helst var det, och jag blev utnämnd till alkoholist redan efter 30 minuter & trots detta var jag bland de nyktraste genom hela kvällen.
Men det var mycket skratt den kvällen med killar som för mig var helt okända.
mktbramktbra.

nu två dagar senare; jag är sjuk som ett as och somnar så fort jag lägger mig ner, trots det faktum att jag sovit 12 respektive 11 timmar de två senaste nätterna.
jag blir ensam hemma om cirka 10 minuter då min mamma börjar jobba och då ska jag passa på att sova, plugga och sova lite till.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0