Fisk

nyss hemkommen, eller, jag ljög, jag har ätit och sådär också.
Cyklingen gick bra, tackar som frågar, det var inte alls så jobbigt, problemet var att solen stekte på ganska fint, i övrigt var det ingen fara.
Jag hoppas att Mr. M kommer hem i helgen så jag har något att göra igen.
Vi har en liten catfight som jag måste fixa till.
Plus att han ska fixa min dator (jag får inte göra det själv, eftersom "jag inte kan såntdär..."(fick inte ens sätta i sladdarna i hans dator i fredags))

Anyhow, nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig och sova.
jag har inte lyckats sova ordentligt på tre nätter nu.
Vilket tar ganska hårt på mig när jag ska jobba.

Ajöss, ajöss och tack för all god fisk.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0