heaven knows i'm miserable now

Den här sommaren har varit den värsta.
Hälften har gått åt till att bearbeta och att vara sjuk, andra halvan till att jobba.
ah jo, jag har varit hos mattias efter och innan jobbet en hel del också.
Känner mig så sjukt utfryst från mitt liv. Jag är inte längre delaktig.

Men sen igår kl 20.00 kan jag avnjuta 86,5 timmars ledighet.
dock kommer cirka 30 - 40 timmar gå åt till att sova.
jag kommer även ägna runt 24 timmar till mattias då han fyller år imorgon.
där sprack den ledigheten ungefär.
Aja.
om en vecka är allt över och jag slipper sätta min fot på det där äckliga golvet mer i år.
Så det återstår bara 38 timmars arbete kvar.

På torsdag hade jag bokat in ett viktigt "möte" i min kalender.
Idag när jag skulle meddela att jag inte hade tid på torsdag så upptäckte jag att det var idag vid 10.30 jag skulle varit där.
LYCKAT!

Ibland är det bara jag som lyckas.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0