Lördag, oh älskade lördag.

jobba två dagar till, sen är jag ledig i tre dagar igen. sen är det fullt ös i fem dagar till, sen lägger jag ner för i sommar, då tar jag semester.

Min pojkvän (känns fortfarande konstigt att säga det) fyller år på onsdag.
Jag + Planering = icke fungerande
han fyller iallafall år, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, men kanske så ska jag försöka ta mig till hans pappa på lördagen efter jobbet, det är dock inte bestämt, men det kan nog bli så.

I övrigt mår jag bra, jag hostar tills jag nästan spyr, har inte sovit under x antal nätter och imorgon ska jag börja tidigare för att spendera lite tid på vårt fryslager som håller ungefär 35 minusgrader.
jag hoppas verkligen att det inte regnar på morgonen för då kommer allt det blöta frysa till is när jag går in, och det vill vi inte, så jag hoppas på strålande väder och en fin midsommarafton, adjö.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0