pehw

Nu är jag hemma.
Jag har faktiskt hunnit med att både äta och städa sedan jag kom hem för en halvtimme sedan.

idag har jag haft att göra med ett par riktigt jobbiga kunder, och en del kunde var lite besvärade över det nya sortimentet som kommit hem. För idag kom det ner nya varor, med Mrs.Cheng som tillverkare. Det handlar alltså om asiatisk mat, såsom nudlar, olika thaisåser och lite soyasåser och liknande.
Detta förstör tydligen den fina "lantkänslan" och hemtrevnaden är fullständigt borta.

Anyway, Lena var riktigt stolt över mig idag, det tog endast 20 minuter att cykla, och detta var naturligtvis en stor nyhet som hon gladeligen berättade för alla.

Nu ska jag fortsätta städa lite innan jag och och duschar och går och sover.

over and out.






Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0