Sista jobbdageeeeen

Spontant och lustigt verkar det som att jag åker till emmaboda på torsdag.
Känner dock att jag hellre spenderar min tid med The whitest boy alive, eftersom vi inte hunnit ses speciellt mycket i sommar.
Men jag får se, jag ska höra med honom och se vad han säger och jag måste först och främst boka tid hos läkare innan jag beger mig ut på äventyr igen.

Idag har jag ätit som aldrig förr.
Jag började dagen med glass och varm choklad.
Sen lättostkaka.
Sen köttfärspaj
Sen kladdkaka
Sen glass
Sen isglass

Tog även med mig 1 liter grädde hem, en kladdkaka och en till citronpaj.
Imorgon tänkte jag ta med mig en hel kartong kladdkaka hem, andra-sortering och med personalpris naturligtvis.
nu är det dessvärre sovdags eftersom jag åker till jobbet 8.00 imorgon.
Godnatt.





Kommentarer

Det är här du kan säga hur bra jag är:

Namn:
Remember me!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow Miss P
RSS 2.0